سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

کارخانه میانه فولاد آذربایجان

یکی دیگر از کارخانجات تولید فولاد در کشور که در راستای خودکفایی صنعتی تاسیس گردیده است شرکت فولاد آذربایجان است. این کارخانه در نیمه شعبان سال ۱۳۷۹ و با اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر یه صورت غیر مستقیم به بهره برداری رسید. این شرکت در شمال غرب ایران و در نزدیکی شهر میانه بنا گذاشته شده است. لذا در این نویسه سعی داریم این کارخانه را که جهت تکمیل زنجیره ی تولید فولاد کشور تاسیس شده است را بیشتر شرح دهیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم:

محل احداث کارخانه فولاد آذربایجان کجاست؟

گواهینامه های اخذ شده توسط کارخانه فولاد آذربایجان چیست؟
محصولات تولیدی کارخانه فولاد آذربایجان چیست؟
پارسیان آهن و همکاری با کارخانه فولاد آذربایجان در چه محصولاتی است؟

محل احداث کارخانه فولاد آذربایجان :

کارخانه فولاد آذربایجان در جنوب شهر میانه و بالاتر از ایستگاه راه آهن این شهر واقع گردیده است. شهر میانه یکی از شرقی ترین شهر های آذربایجان شرقی است و بدلیل تنها را ه ارتباطی از سمت زنجان به دروازه آذربایجان شرقی معروف است. این شهر پنجمین شهر پرجمعیت این استان با جمعیتی در حدود ۱۰۰ هزار نفر است. این شهر نیز همانند شهر نیشابور در شمال شرق کشور پیشینه ی طولانی دز شمال غرب کشور داشته است. کارخانه فولاد آذر بایجان بزرگترین کارخانه در منطقه شمال غرب کشور است که در زمینی به وسعت ۴۶ هزار هکتار در ۳ کیلومتری جنوب شرق میانه است.

گواهینامه های اخذ شده توسط کارخانه فولاد آذربایجان:

از جمله گواهینامه هایی که کارخانه فولاد آذربایجان دریافت کرده است، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، سلامت و مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015، سیستم های مدیریت ایمنی و سلامت شغلی کارکنان ISO45001:2018 ، سیستم مدیریت انرژی یا کاهش مصارف انرژی ISO5000:2011، سیستم خدمات پس از فروش و مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری ISO10002:2018، مشتری مداری و سنجش رضایت مشتری ISO 10004:2018 است. البته این شرکت به جهت صادرات محصولات خود به سایز کشور های جهان گواهینامه CE را نیاز کسب کرده است.

محصولات تولیدی کارخانه فولاد آذربایجان:

کارخانه فولاد آذربایجان سالیانه حدود ۵۵۰ هزار تن انواع محصولات فولادی تولید می کند. این محصولات شامل مواد اولیه مصرفی که شمش های متوسط و کم کربن با ابعاد های ۱۳۰ در ۱۳۰ و ۱۵۰ در ۱۵۰ میلیمتر به طول ۱۲ متر است. همچنین مقاطع سبک فولادی که از جمله ی آن نبشی از سایز های ۲۵×۳ تا ۱۰۰×۱۰، تسمه از سایز های ۳۵×۵ تا ۱۲۰×۱۲ و نادانی در سایز های ۳۰×۱۵ تا ۱۴۰×۶۰ است. از دیگر محصولات پر طرفدار کارخانه فولاد آذربایجان انواع میلگرد های ساده از سایز ۱۴ تا ۵۰ و میلگرد های آجدار در سایز های زیر است:

پارسیان آهن و کارخانه فولاد آذربایجان

کارخانه ی فولاد آذربایجان یکی دیگر از کارخانجات تولید مقاطع فولادی است که پارسیان آهن به صورت مستقیم و بی واسطه با آن فعالیت می کند. شما مشتریان عزیز می توانید انواع میلگرد های آجدار مجتمع فولاد آذربایجان( میانه) از پارسیان آهن با مشاوره کارشناسان مجرب ما تهیه فرمایید.