سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سیرجان حدید

کارخانه سیرجان حدید جنوب یا کامل تر آن شرکت ذوب آهن و تولید میلگرد سیرجان حدید جنوب، در سال ۱۳۸۸ با مجوز های صنعت معدن و تجارت تاسیس گردید. این شرکت در مساحتی در حدود ۴۰۰۰۰ متر مربع احداث شد. شرکت میلگرد حدید سیرجان دارای ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای کارگاهی است. کارخانه میلگرد حدید سیرجان در شهرک صنعتی شماره یک شهر سیرجان قرار دارد. این شرکت در سال ۱۳۹۰ خط میلگرد خود را بهره برداری رسانید و در سال ۱۳۹۲ کلنگ خط تولید شمش در شهرک صنعتی شماره دو سیرجان به زمین زده شد. در سال ۱۳۹۴ نیز این شرکت تصمیم بر ایجاد خط تولید میلگرد کلاف گرفت که در حال حاضر در مرحله تامین ماشین آلات هستند.
وجود تجهیزات پیشرفته، کارگاه های تراشکاری و آزمایشگاه هایی مجموع از آهن آلات موجود در کارخانه سیرجان حدید تولید میلگرد در سایزهای مختلف ۱۰ تا ۳۲ را بر اساس استانداردهای جهانی اروپایی A2 , A3 راحت کرده است.

کارخانه-سیرجان-حدید

اشتغال زایی در کارخانه سیرجان حدید

با آغاز به کار شرکت میلگرد حدید سیرجان، نزدیک به ۵۰۰ نفر در این کارخانه به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شدند. همچنین در این شرکت متخصصین با استفاده از ماشین آلات روز دنیا اقدام به تولید محصولات فولادی می کنند.
این شرکت دارای دپارتمان های مالی اداری، فروش، روابط عمومی، فنی و تضمین کیفیت، پشتیبانی، بازرگانی، بازاریابی، امور سهام، امور حقوقی و قرارداد ها، آزمایشگاه و منابع انسانی می باشد.

محصولات کارخانه

شرکت میلگرد حدید سیرجان، می تواند با استاندارد های اروپایی و ملی ایران میلگرد هایی از سایز ۱۰ تا ۳۲ میلیمتر را تولید نماید. بندیل های شرکت میلگرد حدید سیرجان ۲ تنی می باشند و تلرانس بالا و پایین ۲ درصدی برای وزن دارند. بر همین اساس تعداد شاخه های هر بندیل در زیر مشخص شده است:
آنچه که بر روی محصولات شرکت میلگرد حدید سیرجان حک می شود دارای علامت اختصاری SIRJAN/H است. که بصورت یک متر یک متر بر روی محصولات حک شده است.

میلگرد حدید و ترکیبات شیمیایی آن:

ترکیبات شیمیایی میلگردهای تولیدی شرکت میلگرد حدید سیرجان مطابق با جدول زیر می باشند:

ترکیبات شیمیایی میلگرد

علامت مشخصه

کد نشانه گذاری

کربن

سیلیسیم

منگنز

فسفر

کوگرد

نیتروژن

حداکثر کربن

آجدار مارپیچ

آج-۳۴

J

۰.۲۳

۰.۶۰

۱.۳۰

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

۰.۰۵۰

آجدار مارپیچ

آج-۳۵

L

۰.۲۷

۰.۵۵

۱.۶۰

۰.۰۴۰

۰.۰۴۰

۰.۰۱۲

۰.۵۱

آجدار جناغی

آج-۴۰

C

۰.۳۷

۰.۶۰

۱.۳۰

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

آجدار جناغی

آج-۴۲

H

۰.۳۰

۰.۵۵

۱.۵۰

۰.۰۴۰

۰.۰۴۰

۱.۰۱۲

۰.۵۶

آجدار مرکب

آج-۵۰

S

۰.۴۰

۰.۶۰

۱.۸۰

۰.۰۴۵

۰.۰۴۵

آجدار مرکب

آج-۵۲

F

۰.۳۳

۰.۵۵

۱.۸۰

۰.۰۴۰

۰.۰۴۰

۰.۰۱۲

۰.۶۱

در تولیدات میلگرد در شرکت میلگرد حدید سیرجان اگر استحکام محصولات در فرآیند عملیات حرارتی به روش ترمکس ایجاد شود با علامت اختصاری T، اگر از روش های دیگر خنک کاری استفاده شود با U و اگر با عناصر آلیاژی حاصل شود با علامت اختصاری A بر روی گواهینامه فنی آن محصول درج می گردد. در زیر خط تولید این شرکت را مشاهده می کنید.

گواهی نامه
روند تولید میلگرد سیرجان حدید:
پارسیان آهن و شرکت میلگرد حدید سیرجان

شما مشتریان عزیز می توانید محصولات شرکت میلگرد حدید سیرجان را از پارسیان آهن فراهم کنید. بدین منظور برای بررسی قیمت ها می توانید همه روزه با کارشناسان میلگرد ما در ارتباط باشید و میلگرد خود را با ارزان ترین قیمت فراهم کنید. قیمت روز میلگرد تخصص پارسیان آهن است.