سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

سیاست فروش آهن آلات

سیاست خرید آهن و روال آن در پارسیان آهن به گونه ایست که مشتریان عزیز جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی پارسیان آهن و آگاهی از قیمت آهن آلات می بایست از شرایط، قوانین ، نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات موجود در سایت آگاهی کامل داشته باشند و آن را به درستی بپذیرند. یکی از خدمات موجود در پارسیان آهن که همان ثبت سفارش است ملزم به پذیرفتن قوانین وب سایت پارسیان آهن است.

سیاستهای عمومی پارسیان آهن

لازم به ذکر است که کلیه اصول و رویه فروشگاه پارسیان آهن منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در مقابل کاربر هم موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورت تغییر سایت و یا ساختار رویه خدمات رسانی به مشتری، این قوانین به مشتریان اعلام و اطلاع رسانی تغییرات در همین صفحه بروز رسانی می گردد. پارسیان آهن به محض تغییرات در سایت به مشتریان خود اطلاع رسانی می کند.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به کسی اطلاق می گردد که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام آورده، اطلاعات شخصی خود را در سایت پارسیان آهن تکمیل نماید. سپس با آگاهی کامل از ثبت سفارش خود، محصولات خود را سفارش داده و بعد از گرفتن تایید آن اقدام به پرداخت پولی آن نمایند.

ارتباطات الکترونیکی:

هنگامیکه از سرویس ها و خدمات پارسیان آهن استفاده و سفارش خود را ثبت می نمایید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام و در صورت تطابق درخواست شما ( منطبق با رعایت کلیه اصول و رویه ها) مرحله بعدی موافقت شما به پاسخ به درخواست شما از طریق ایمیل ، پیام کوتاه به اطلاع شما می رسد.
باید توجه داشت که از کاربر (مشتری) انتظار می رود که آدرس ایمیل، تلفن ثبت شده در پروفایل خود به هنگام ثبت نام، تلفن مورد تایید مشتری باشد و کلیه مکاتبات، پاسخ های شرکت از طریق آن صورت گیرد.

سیاستها و رعایت حریم شخصی:

پارسیان آهن، امین شما در رابطه با اطلاعات محرمانه و شخصی افرادی که از خدمات سایت استفاده می نمایند بوده و به درستی از آنها محافظت می نماید. متعهدیم در حد توان از حریم شخصی شما دفاع و هر چه بهتر و مطمئن تر استفاده شما از سایت را امن تر کنیم. به طوریکه رضایت مشتری از ما و خدمات موجود در سایت اولین دغدغه ماست. تمام موارد موجود در سایت پارسیان آهن همانند متنهای گرافیکی، آرم، لوگو، دکمه و تصاویر در کنار اطلاعات قابل دانلود متعلق به پارسیان آهن بوده و در انحصار پارسیان آهن است. بنابراین حق انتشار و استفاده از این اطلاعات بدون کسب مجوز کتبی از پارسیان آهن مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. چنانچه کاربر از این مطالب و اطلاعات محصولات به نیت مقاصد تجاری و موارد دیگر استفاده شود به صراحت بیان میداریم که این عمل غیر قانونی بوده و در صورت کسب مجوز اجازه انتشار خواهد داشت.

وظایف کاربر:

کاربران موظفند که اطلاعات پروفایل خود را از جمله حساب و رمز حساب را از دسترس دیگران دور نگه دارند. به علاوه تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری مشتری انجام می شود در کنار رمز حساب مشتری را از دید همگان دور نگه دارند.

ثبت سفارش، ارسال سفارش:

ثبت سفارش در طول روز کاری از شنبه تا ۵ شنبه معادل ۶ روز کاری است. روز جمعه و تعطیلات عمومی در ایران روزهای کاری محسوب نمی شود. بنابراین کلیه سفارشات ثبت شده در پروفایل مشتری پس از اقدام به پیش پرداخت در طول روزهای کاری و اولین روز تعطیلات تحویل داده می شود. پس از ثبت سفارش و تسویه نهایی بار مشتری بارگیری شده و در نهایت دقت از جانب پارسیان آهن بار و از قسمت باربری تحویل داده می شود.
 پارسیان آهن پس از بار شدن محموله سفارشی هیچ مسئولیتی نسبت به بار ارسال شده ندارد و پس از آن پیگیری کالای شما از طریق باربری است.
بسیار حائز اهمیت است که در لحظه ثبت سفارش خود از موجودی انبار و کارخانه برای مقطع فولادی مورد نظر علاوه بر قیمت آن اطمینان حاصل کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید. به همین منظور برای تایید قیمت و موجودی با شماره های ۰۳۱۳۵۷۵ در تماس باشید. کارشاسان فروش هر مقطع فولادی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

قوانین خرده فروشی به صورت اینترنتی:

مشتری باید موارد مربوط به احراز هویت را در محل های مربوطه در فرم جایگذاری یا آپلود کند.

حداقل میزان خرید میلگرد ۵ تن معادل ۵۰۰۰ کیلوگرم و حداقل میزان خرید تیرآهن ۶ تن معادل ۶۰۰۰ کیلوگرم است.

پیش از اقدام به پرداخت نهایی، مشتری می بایست نسبت به موجودی محصول از کارشناس مربوطه تاییدیه گرفته و کد تاییدیه را در محل مربوطه در فرم قرار دهد.

در صورت پرداخت غیر از درگاه پرداخت در داخل سایت پارسیان آهن، مشتری می بایست فیش پرداخت را در محل مورد نظر آپلود کند. همچنین در صورتی که از طریق درگاه پرداخت کل مبلغ فاکتور را مشتری نتواند پرداخت کند می بایست الباقی مبلغ فاکتور را با سایر روش های پرداختی انجام دهد و رسید آن را در محل مورد نظر آپلود کند.

ثبت سفارش در طول روز کاری از شنبه تا ۵ شنبه معادل ۶ روز کاری است. روز جمعه و تعطیلات عمومی در ایران روزهای کاری محسوب نمی شود. بنابراین کلیه سفارشات ثبت شده در پروفایل مشتری پس از اقدام به پیش پرداخت در طول روزهای کاری و اولین روز تعطیلات تحویل داده می شود. پس از ثبت سفارش و تسویه نهایی بار مشتری بارگیری شده و در نهایت دقت از جانب پارسیان آهن بار می شود. از قسمت باربری تحویل داده می شود.
بارش شدن محموله سفارشی پس از تحویل به باربری از جانب پارسیان آهن هیچ مسئولیتی نداشته و پس از آن پیگیری کالای شما از طریق باربری است.
بسیار حائز اهمیت است که در لحظه ثبت سفارش خود از موجودی انبار و کارخانه برای مقطع فولادی مورد نظر علاوه بر قیمت آن اطمینان حاصل کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید. به همین منظور برای تایید قیمت و موجودی با شماره های ۰۳۱۳۵۷۵ در تماس باشید. کارشاسان فروش هر مقطع فولادی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.